Skutki zdrowotne przegranych i przeciążenia w miejscu pracy.
Reklama jest często mocno związana z siecią internetową, a konkretniej, ze stronami internetowymi, na jakich zostanie umieszczona. dopasowanie treści reklamy do treści strony, na której ona występuje jest powszechnym działaniem marketingowym w Internecie. Jeżeli jest ona w pewien sposób związana z wiadomością, której szuka użytkownik w sieci, istnieje możliwość, że zaciekawi się on przekazem tej reklamy. ta promocja nazywana jest reklamą kontekstową, której jednym z rodzajów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy użytkownik wpisuje interesujące go słowo w wyszukiwarce, wyświetlają się listy witryn powiązanych ze hasłem istotnym, jak również reklama kontekstowa. Jeżeli opłata, która jest tutaj nadrzędnym wymogiem na wyskoczenie reklamy, jest zadowalająca, to adres do danej strony reklamującej będzie ulokowany na górze wykazu witryn, które są rezultatem wyszukiwania. zatem na reklamę ową trafiamy bezwiednie oraz prawdę mówiąc przypadkowo, biorąc korzyści z wyszukiwarki w sieci albo natrafiając na pewien portal internetowy.
1. Zamów online